Je pozice vašeho webu ve vyhledávačích Google a Seznam opravdu žalostná, a proto jste se rozhodli pro SEO optimalizaci? To je samozřejmě výborný nápad, který se vám vyplatí. Ještě více by se vám ale vyplatilo, když byste využili pravidelnou SEO správu. SEO správa vyžaduje dlouhodobější spolupráci s danou firmou, kdy bude každý měsíc docházet k nové a nové optimalizaci, k pozměňování klíčových slov a také samozřejmě k linkbuildingu. Pokud chcete dosáhnout efektivnějších a hlavně trvalejších výsledků, tak by měla být měsíční SEO správa zkrátka jasná volba. Z toho hlediska se vám totiž vyplatí mnohem více.
Měsíční SEO optimalizace
Určitě jste zvědaví, jak měsíční SEO optimalizace probíhá. Jedná se o dlouhodobou spolupráci, proto je na místě, abyste přesně věděli, co vás čeká. Seznamte se tedy s tím, jak budou odborníci postupovat:
– Návrh klíčových slov – Odborníci nejprve vypracují návrh klíčových slov, který bude vycházet ze zaměření vašeho webu. Množství klíčových sov závisí na tom, jak moc velkého efektu chcete docílit.
– Cenová kalkulace – Cena závisí především na tom, s kolika klíčovými slovy budete chtít pracovat a jakého cíle byste rádi dosáhli.
– Kontrola webu a realizace úprav – Na základě zvolených klíčových slov provedou odborníci kontrolu webu, kdy navrhnou různé úpravy. Ty budou moci samozřejmě i v případě vašeho zájmu okamžitě zrealizovat. Pomohou vám i s tvorbou textů, neboli s copywritingem.
– Linkbuilding – Linkbuilding znamená v překladu tvorba zpětných odkazů, což si můžete představit v praxi tak, že budou vypracovány nějaké PR články, do kterých budou odkazy vkládány. Takto zpracované články budou následně publikovány.
Měsíční SEO správa je výbornou volbou pro ty majitele webů, kteří by chtěli vylepšit pozici ve vyhledávačích a zajistit si tím vyšší úspěšnost a příznivější návštěvnost.